Tavi galvenie darba pienākumi:
- plānot, koordinēt un veikt nepieciešamo preču pasūtīšanu noteiktajās preču grupās, kā arī nodrošināt atbilstošus preču krājumus;
- analizēt pārdošanas datus un veikt veikala inventarizācijas;
- nodrošināt piegādāto un atgriezto preču pavadzīmju un citu preču aprites dokumentus ievadīšanu veikala datu bāzē.
Mēs no Tevis sagaidām:
- uz rezultātu orientētu personību ar teicamām komunikācijas, plānošanas un darba organizācijas prasmēm;
- precizitāti, iniciatīvu un augstu atbildības sajūtu;
- labas iemaņas darbā ar datoru.
Piedāvājam:
- atalgojumu no 1000.00 Eur mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
- apmācības veiksmīgai darba uzsākšanai.
Darbam pieteikties sūtot CV uz e-pastu.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.